Vymáhací proces pro nevyzvednuté zásilky

Vzhledem k tomu, že doba a situace je složitá kolem nekonečného navyšování cen dopravců, jsme i my nuceni zavést VYMÁHÁNÍ CENY ZA DOPRAVNÉ NEPŘEVZATÝCH ZÁSILEK.

Dopravci nám účtují dopravu Vámi nepřevzatých zásilek zpět k nám a tuto cenu my budeme přes externí právní firmu po vás, jako po objednavateli vymáhat, pokud nebudete reagovat na naši výzvu k vyzvednutí zásilky.

 

Citujeme zprávu od DPD:

„V poslední době všichni čelíme nárůstu cen pohonných hmot, energií a také vysoké míře inflace. Na tuto situaci jsme nuceni jako přepravní společnost reagovat. V rámci doručovacího procesu jsme identifikovali vrácené zásilky, což jsou zásilky s důvodem vrácení na straně příjemce – např. odmítnutí zásilky příjemcem či z důvodu jeho nepřítomnosti. Z výše uvedených důvodů bychom Vás rádi informovali, že pro vnitrostátní balíky svezené DPD od 15.4.2022 dále budeme účtovat Příplatek za vrácenou zásilku.”

Máte otázku? Zuzana Vám poradí.777 765 525

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení