REKLAMACE a SERVIS

Zboží, které se rozhodnete reklamovat, nebo využít náš servis k nutným úkonům například před sezónou, je potřeba produkt před převzetím na naší prodejně mít dokonale vyčištěn.

To znamená, u kočárků je potřeba konstrukci a venkovní části, které přichází do styku s nečistotami z provozu, dokonale omýt a vysušit.

Naši technici, technici od výrobců, nebo dodavatelů se čištěním konstrukce nezabývají. Oni se musí věnovat diagnostice závady, kterou reklamujete, anebo musí využít nezbytný čas k vyřešení reklamace, nebo opravy. V nejhorším případě dochází k nepřevzetí věci do opravy. (bohužel bez nároku na proplacení dopravy do servisu)

Čištění částí kočárků je zdržuje a může být naúčtováno Vám, jako zákazníkovi.

Máte otázku? Zuzana Vám poradí.777 765 525

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení