REKLAMACE a SERVIS

Zboží, které se rozhodnete reklamovat, nebo využít náš servis k nutným úkonům například před sezónou, je potřeba produkt před převzetím na naší prodejně mít dokonale vyčištěn.

To znamená, u kočárků je potřeba konstrukci a venkovní části, které přichází do styku s nečistotami z provozu, dokonale omýt a vysušit.

Naši technici, technici od výrobců, nebo dodavatelů se čištěním konstrukce nezabývají. Oni se musí věnovat diagnostice závady, kterou reklamujete, anebo musí využít nezbytný čas k vyřešení reklamace, nebo opravy. V nejhorším případě dochází k nepřevzetí věci do opravy. (bohužel bez nároku na proplacení dopravy do servisu)

Čištění částí kočárků je zdržuje a může být naúčtováno Vám, jako zákazníkovi.

Máte otázku? Zuzana Vám poradí.777 765 525

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení